Najnowsze wpisy


sie 13 2003 Jak minął dzień
Komentarze: 4

Dzień wlaściwie mija zajebiście, wstalem o 9, po trzech godzinach snu, troszkę rozjebany z rytmu życia, ale jakoś bylo. O 10 przyszedl kumpel, robiliśmy projekty na kompie hip hopowe, piliśmy colę, mocną kawę itp. Teraz jest wieczór i zajebiście jest, slucham oczywiście mojego ukochanego hip hopu polskiego. Każdy zespól hip hopowy polski szanuję i lubię, jestem z hip hopem na bieżąco od 1996 roku, caly czas nabywam najnowsze albumy i slucham kilkaset razy. Teorie opanowalem, myśle że spoko hip hopowiec ze mnie już jest :). Jutro mam dostać koszulkę z napisem CHWDP - CHULIGANI ZAWSZE RAZEM, a więc kurewsko nie mogę się doczekać. A teraz pije piwko, slucham, slucham i pije piwko :). A no i jeszcze teledyski sobie oglądam. Dzisiaj bylo zajebiście !!

12misiek1 : :